Kom till inspirationskurs i Rosfors 15-16 nov!

rosfors

Välkommen till inspirerande dagar på Rosfors Herrgård!

På lördagen gör vi en inspirationsdag i Hållbart ledarskap som bjuder på erfarenhetsutbyten, tips för att nå ut med aktiviter, övningar för självinsikt och utbildning i hur man strukturerar och leder en bra workshop.

På söndagen gör vi en skogsträff som ger ökade kunskaper och inspiration.

För dig som ingår i ett nätverk för t.ex. jordbruk, klimat eller en annan sakfråga finns också möjligheten att samlas för en egen bestämd aktivitet på söndagen. Vi äter och umgås tillsammans i alla grupper under fika och lunch.

Kostnad: Inspirationsträffarna i Hållbart Ledarskap är en del av föreningens satsning på ledarskap och bekostas av riksföreningen inkl. resa, mat och boende lördag och söndag.

Anmäl dig här!

Ladda ner inbjudan.

Hitta till Rosfors.

Program lördag 15 nov:
10.30 Kaffe och kaka
11.00 Välkommen och intro till dagen
11.30–12.30 ”Om du vill påverka så vill du utöva ledarskap” – Hållbart ledarskap i Naturskyddsföreningen
12.30–13.30 Vegetarisk lunch
13.30- 15.00 Att leda workshops, gruppdiskussioner och möten.
15.00–15.30 Fika
15.30–17.00 Erfarenhetsutbyten – aktivera medlemmar, nå ut med information, hålla energi och balans i sitt eget engagemang.
17.00–17.30 Tack för dagen och egen reflektion