Fler aktiva medlemmar ?

Vill ni ha fler aktiva medlemmar i kretsen ?

Kom då till Lycksele lördag 18 april !

Då får du veta hur man gör för att få fler aktiva medlemmar !
Vi lär ut de bästa sätten med hjälp av bl.a. Anneli från rikskansliet.

Då går också startskottet för vårt nya medlemsinriktade länskansli.
Vi kommer att ha en deltidsanställd föreningskonsulent som främst ska arbeta med att stödja och utveckla kretsarnas verksamhet. Dessutom ska konsulenten hjälpa till med att ordna utbildningar av olika slag.

Den 18 april blir det även ämnesträffar gruppvis för dig som vill prata med andra som också är intresserade av ett visst ämne, t.ex. skog, eko-mat, skola eller annat som du vill diskutera.
Mer info finns i bif pdf-fil: Inbjudan till 18 april

Det blir även en kort länsstämma (årsmöte) för att klara av de nödvändiga formaliteterna för det gångna året och för 2015. Mer info om tider och detaljer kommer snart.

Varmt välkomna till Lycksele !  /  länsordf.  Staffan L

PS. F.n. går det inte att göra mejl-utskick till alla medlemmar, (pga datasystemfel).