Länsstämma och Temadag 18 april

Kom till Lycksele lörd 18 april, då blir det en unik temadag om vad vi ska göra för att få fler aktiva medlemmar i våra kretsar. Det blir också ämnes-träffar för dig som vill prata med andra medlemmar om något visst ämne, tex. eko-mat. Vi börjar med en kort länsstämma, så att vi sen kan ha resten av dagen till inspiration och diskussion. Du kan ladda hem programmet genom att klicka här: inbjudan länsstämma+temadag 18 april (ny vers.). Prata med din kretsordf om samåkning till Lycksele. Anmälan via din krets senast 30 mars.
Vi är i slutfasen av rekrytering av ny föreningskonsulent och vi hoppas kunna presentera denna viktiga medarbetare vid träffen i Lycksele.

Inlagt av Staffan L. (ordf.)