Nyhet – Ge en gåva via Swish

Nu har du möjlighet att på ett enkelt sätt stödja vårt viktiga arbete för natur och miljö i Västerbotten!

Att skicka en gåva via Swish går snabbt och smidigt och beloppet är helt valfritt.

Swisha en gåva på valfritt belopp till Naturskyddsföreningen i Västerbotten: 123 558 07 33

På denna sida finns information om våra olika verksamhetsområden såsom skog, klimat och biologisk mångfald. Du kan även läsa och ladda ned vår aktuella verksamhetsplan och andra föreningsdokument.

Här kan du läsa mer om Swish och ladda ned appen.

Genom att swisha godkänner du också att Naturskyddsföreningen i Västerbotten får kontakta dig, t ex med nyhetsbrev om våra aktiviteter i länet. Vi följer personuppgiftslagen.

Tack, din gåva gör skillnad!