Rikskonferens 2022 i Mora

Naturskyddsföreningens rikskansli bjuder in till Rikskonferens Den 14 – 15 maj, 2022 i Mora. Konferensen kommer att vara i Moraparken, vackert beläget vid Österdalälven. Redan under eftermiddagen på fredagen den 13 maj kommer det att vara aktiviteter och träffar. Alla medlemmar är varmt välkomna!

Under två dagar kommer vi att blicka framåt med fokus på föreningens framtidsstrategi.

Rikskonferensen kommer att fortsätta det viktiga arbetet med framtidsstrategin som påbörjats under våren. Riksföreningen bjuder under mars och april in till fem digitala träffar för att starta arbetet med riksföreningens verksamhetsriktlinjer för 2024–2027.
Läs mer om de fem träffarna här!

Dagarna i Mora kommer att fyllas av workshoppar, seminarium, kulturinslag och naturupplevelser!

För de som vill och har möjlighet finns det flera olika aktiviteter att välja på utanför konferensschemat. Utflykterna arrangeras av Naturskyddsföreningen Mora och Naturskyddsföreningen Orsa.

Mer info om konferensen hittar du här: https://rikskonferens.naturkontakt.naturskyddsforeningen.se/rikskonferens-2022-i-mora/

Anmäl dig HÄR

För mer info, vänligen kontakta rikskonferens@naturskyddsforeningen.se eller telefon: 08-702 63 80