Välkommen till Höstkonferens i Vilhelmina lördag 5 oktober!

Välkommen till Naturskyddsföreningen i Västerbottens årliga höstkonferens den 5 oktober! I år samlas vi i Vilhelmina för en heldag av inspirerande föreläsningar, workshops och erfarenhetsutbyte. Konferensen riktar sig både till medlemmar och aktiva i länets lokalföreningar men även till dig som inte är medlem och vill lära känna föreningen bättre.

Anmäl dig redan nu, men senast den 20/9 via denna länk: klicka här

• Plats: Vilhelmina, mer info om exakt adress kommer snart
  • Datum: Lördag 5/10 – 2024
  • Tid: 10-16 (väkomstfika från kl 09.30)

PROGRAM FÖR DAGEN (fullständigt program kommer inom kort)

Deltagande är kostnadsfritt – förmiddagsfika, lunch och eftermiddagsfika ingår. Föreningsmedlemmar kan söka reseersättning från länsförbundet!

Värd för arrangemanget är Naturskyddsföreningen i Västerbotten. Frågor? Välkommen att kontakta Västerbottens regionala kansli på tel. 076-143 95 44 eller skicka e-post