Hjälp till att arrangera skogsnätverkets träff i Umeå 15-16 oktober

Umeåkretsen är värd för höstträffen för Naturskyddsföreningens nationella skogsnätverk den 15-16 oktober. Vi räknar med att det kommer 25-30 medlemmar från kretsar i hela landet. Nu behöver vi din hjälp att arrangera träffen.

Beskrivning av uppdraget
Eftersom vi bara är 3 personer i arrangörsgruppen och vi ska ta hand om deltagarna, föreläsare som kommer, och se till att programmet flyter behöver vi din hjälp med att fixa fika och mat. Maten köper vi via catering och du hjälper till att koka kaffe, duka fram, diska osv.

Däremellan är du varmt välkommen att vara med på själva nätverksträffen. Du kan läsa mer om träffen på Naturkontakt: https://skogsnatverket.naturkontakt.naturskyddsforeningen.se/dag-for-skogstraff/

När och var ska uppdraget utföras?
Tid:
Lördag den 15 oktober, kl 09.00 – 18.00 och söndag den 16 oktober, kl 09.00 – 14.00.

Om du bara kan en av dagarna går det också fint.

Plats: Studiefrämjandet i Umeå, Ridvägen 5.

Anmälan och frågor skickar du per mejl till skog.umea.krets@naturskyddsforeningen.se
eller så ringer du till Mats: 070 226 67 16

Vi kommer att maila ut lite praktisk information till er som anmäler ert intresse.

Vänliga hälsningar,

Mats Djupsjöbacka, Kalle Lundin och Torun Bergman