Sök till ideella traineeprogrammet, senast 2 juni!

Naturskyddsföreningen söker miljöhjältar!

Som ideell trainee får deltagarna en unik möjlighet att under nästa läsår bidra till en bättre miljö och samtidigt lära känna Naturskyddsföreningen. Vår förhoppning är att deltagarna efter traineeåret blir del av våra tusentals aktiva som ideellt kämpar för att skapa en bättre värld. Idag behöver vi fler ideella mer än någonsin.

Deltagarna i ideella traineeprogrammet får en grundlig introduktion till de frågor och strategier som föreningen arbetar med samtidigt som de arbetar ideellt där de bor. Programmet startar i augusti och slutar till sommaren 2019. Det är fem gemensamma träffar fredag-lördag under läsåret på Naturskyddsföreningens rikskansli i Stockholm, och eget arbete mellan träffarna.

Sista ansökningsdag är 2 juni!

Läs mer och gör din ansökan på