Kallelse till digital länsstämma 2021 – tisdag 30 mars via Zoom

Välkommen till länsstämman – länsförbundets årsmöte!

Datum och tid: Tisdag 30 mars kl 18:30-20:30

Drop-in från kl 18.00 för dig som vill testa tekniken med ljud och bild innan mötet kör igång.

Här anmäler du dig till årsmötet

Några dagar innan mötet kommer du som är anmäld att få en möteslänk skickad till din mail som du använder för att ansluta till årsmötet.

Om du är utsedd till ombud av din krets har du rösträtt vid stämman. Då är det viktigt att du på förhand meddelar regionkansliet att du planerar att delta så att du kan bli upptagen i röstlängden. Skicka ett mail till kansli.vasterbotten@naturskyddsforeningen.se
Enligt stadgarna bestäms antal ombud i förhållande till föregående års medlemsantal enligt följande: upp till 1000 medlemmar = 4 ombud, 1001-2000 medlemmar = 5 ombud; 2001 eller fler medlemmar = 6 ombud.

Teknisk information
Du kan ladda ned Zoom klienten lokalt till din dator. Om du inte vill eller kan göra detta finns det som alternativ att delta i mötet via webbläsaren:

• På startsidan för mötet (via möteslänken), klicka på download & run Zoom
  • Då dyker följande text upp under download & run Zoom länken: If you cannot download or run the application, join from your browser
  • Klicka på join from your browser

Om du redan har Zoom klienten installerad på datorn kommer alternativet att delta via webbläsaren inte att visas.

Årsmöteshandlingarna finns tillgängliga för nedladdning på denna sida.

Varmt välkommen!

Med vänliga hälsningar