Välkommen att gå med i det Globala Nätverket!

Är du intresserad av hållbar utveckling och globala miljöfrågor? Då är du varmt välkommen att gå med i Naturskyddsföreningens yngsta nätverk, det globala nätverket som startades i maj 2021.

Som medlem i nätverket får du ta del utav det globala nyhetsbrevet 4-5 gånger per år, samt bli inbjuden till digitala eller fysiska nätverksträffar för erfarenhetsutbyte, diskussion av aktuella frågor och inspiration till handling.

Nästa träff är den 13 oktober, kl 18.30 – 20.30. Temat är världens miljöförsvarare. På träffen får du reda på hur du kan bidra till att sätta ljuset på miljöförsvarares situation och hur du kan engagera dig för att stoppa företags miljöförstöring och kränkningar av miljöförsvarares rättigheter.