Workshop om förslag till ny framtidsstrategi!

Välkommen till en workshop om förslag till ny framtidsstrategi! Workshopen kommer att äga rum under Naturskyddsföreningen i Västerbottens årliga kretskonferens den 20 november på Hotell Lappland i Lycksele.

Riksstyrelsen har tagit fram ett förslag på ny framtidsstrategi för Naturskyddsföreningen. Genom att ha gemensamma mål så kan vi bli tydligare och få större genomslag. Målen är styrande för riksföreningen, och vägledande för kretsar och länsförbund. Riksstyrelseledamot är med och berättar om förslaget.

Du som är medlem är välkommen att tycka till om förslaget som pekar ut Naturskyddsföreningens inriktning de kommande åren. Synpunkterna är ett viktigt inspel till riksstyrelsen inför arbetet med propositionen om Naturskyddsföreningens framtidsstrategi 2024–2027 som ska läggas fram till stämman 2023.

Denna workshop är en del av Naturskyddsföreningen i Västerbottens kretskonferens. För att delta anmäler du dig till kretskonferensen genom följande länk:

Om du bara vill delta på passet gällande framtidsstrategin så meddela detta i anmälan. Du kan även anmäla dig genom att kontakta Emily på kansliet: emily.brennan@naturskyddsforeningen.se, 076 143 95 44.

Här kan du läsa mer om konferensen program >> klicka här

Varmt välkommen!