Nätverksträff i Umeå med Naturskyddsföreningens ordförande Beatrice Rindevall

Beatrice Rindevall. Foto: Björn Nordqvist

Varmt välkommen till en öppen nätverksträff med Beatrice Rindevall, ordförande för Naturskyddsföreningen, tillsammans med länsförbundets styrelse och regionkansliet.

Alla kretsstyrelser, kretsaktiva och länets medlemmar bjuds in att delta, vi bjuder på eftermiddagsfika – kaffe/te och vegetarisk smörgås.

Mötet är en möjlighet för ideellt engagerade i Västerbotten att tillsammans med Beatrice träffas och samtala kring viktiga föreningsfrågor och vägar framåt lokalt och regionalt.

Plats: Umeå Folkets Hus
Datum: Söndag 24 september 2023
Tid: 14.00 – 16.00

Föranmälan via följande länk: https://forms.gle/RKECFshkXVwZGhxs5

Anmäl dig senast den 21 september!

Har du frågor? Kontakta kansliet: kansli.vasterbotten@naturskyddsforeningen.se, tel: 076 143 95 44

Nätverksträffen är ett samarrangemang mellan Naturskyddsföreningen Umeå med omnejd och Naturskyddsföreningen i Västerbotten.